Tisková konference představuje efektivní způsob, jak dát veřejnosti vědět o důležitých událostech, projektech, technologiích a dalších záležitostech. Pokud jde o opravdu významnou událost, pak je fyzický kontakt s novináři mnohem lepší než publikace tiskové zprávy. Bez předchozích zkušeností však můžete zbytečně udělat chybu, kvůli které tiskovka zbytečně utrpí. Budete-li se řídit následujícími tipy, eliminujete největší rizika.
Jak dostat informace o konferenci k novinářům?
Chcete-li mít hojnou účast, musíte uvědomit novináře v předstihu a zároveň dodržet nepsanou etiku časového harmonogramu. Prvním krokem je sepsání pozvání se všemi podstatnými údaji. Nezapomeňte zdůraznit téma, místo a čas konání a další důležité informace. Novináři se o akci dozví prostřednictvím ČTK, ale samozřejmě je můžete kontaktovat i přímo.
ČTK připravuje každý pátek plán akcí na další týden. Pátek je tedy posledním možným dnem, kdy můžete agenturu uvědomit. Logicky platí, že čím dříve tak učiníte, tím lépe pro vás.
Ve správný čas a na správném místě
Chcete na novináře udělat dojem? Pak si pronajměte nejlepší konferenční sál v Praze a zorganizujte tiskovku na vysoké úrovni. Pronájem konferenčních prostor v lepších hotelích obvykle zahrnuje také volitelné služby v podobě zapůjčení veškeré potřebné techniky a catering.
Optimální čas začátku konference je mezi devátou až jedenáctou hodinou dopoledne. V osm ráno je na novináře příliš brzy a po jedenácté zase pozdě. Podstatnou roli hraje také vhodně zvolený den. V pondělí bývají redakční porady a pátky často patří prodlouženým víkendům. Uspořádáte-li konferenci v úterý, ve středu či ve čtvrtek, bude to mnohem lepší.
Na závěr jsme si nechali konkrétní tip na příhodné místo. Nechcete-li šlápnout vedle, vyberte si čtyřhvězdičkový hotel Belvedere. Stylové prostředí za dostupnou cenu ocení všichni zúčastnění!