Japonské franchisové koncepty se staly populárními v Evropské unii (EU) v několika odvětvích. Následují některé oblíbené japonské franšízy, které můžete nalézt v různých zemích EU:
Sushi bary a restaurace: Japonská kuchyně, zejména sushi, se stala v EU velmi populární. Mnoho japonských franšíz, jako například Sushi Shop, Wasabi, Itsu a Yo! Sushi, má pobočky v několika evropských zemích. Tyto restaurace nabízejí širokou škálu sushi a dalších japonských pokrmů.
Automobilový průmysl: Japonské automobilové značky, jako Toyota, Honda, Nissan a Subaru, mají distribuční sítě a autorizované prodejce v různých zemích EU. Tyto franšízové prodejny prodávají nové a ojeté vozy, poskytují servis a nabízejí různé finanční služby.
Kosmetika a péče o pokožku: Japonské kosmetické a péči o pokožku se staly v EU populárními. Některé značky, jako Shiseido, SK-II a Muji, mají prodejny v různých evropských městech a nabízejí široký sortiment produktů pro péči o pokožku, líčení a parfémy.
Elektronika a spotřební zboží: Některé japonské elektronické společnosti, jako Sony, Panasonic a Fujitsu, mají prodejny a franšízové partnery v EU, kde nabízejí spotřební elektroniku, počítačové produkty a další technologie.
Móda a oděvy: Některé japonské módní značky, jako Uniqlo a Muji, mají pobočky v různých zemích EU. Tyto obchody nabízejí minimalistický design a kvalitní oděvy pro různé sezóny.
TIP: Inspirujte se i netradiční a úspěšná českou franšízou exteriamarket.cz
Jaké jsou oblíbené čínské franšízy v EU?
Čínské franšízové koncepty se staly v Evropské unii (EU) stále populárnějšími, zejména v odvětvích spojených s gastronomií a rychlým občerstvením. Následují některé oblíbené čínské franšízy, které můžete najít v různých zemích EU:
Restaurace s čínskou kuchyní: Čínská restaurace a rychlé občerstvení jsou populární v různých evropských zemích. Mnoho čínských franšíz se specializuje na různé regionální kuchyně Číny, jako je kantonština, s’čchuan nebo sečuánská kuchyně. Příklady zahrnují koncepty jako Jin Ding, Xi’an a Xiabu Xiabu.
Čínské čajovny a bubble tea: Čajovny a podniky nabízející bubble tea se staly v EU populárními. Některé čínské franšízy, jako například Chatime, Gong Cha a Happy Lemon, nabízejí různé druhy čaje a nápojů s bublinkami.
Tradiční čínská medicína a wellness: Některé franšízové koncepty v oblasti tradiční čínské medicíny a wellness se také rozšířily v EU. Tyto podniky nabízejí služby jako akupunktura, masáže, bylinná medicína a další tradiční léčebné postupy.
Maloobchodní značky: Některé čínské maloobchodní značky se rovněž rozšířily do EU, včetně oblastí jako spotřební elektronika, oděvy a bytový design.
Mobilní aplikace a technologie: V oblasti mobilních aplikací a technologií se objevují čínské franšízy, které nabízejí služby pro mobilní platby, e-commerce a další digitální inovace.