Sestavit PPC kampaň není vždy jednoduché. Potřebujete si stanovit rozpočet, rozmyslet platformy, na jakých poběží a vymyslet koncept, který zaujme co nejvíce lidí. Máte vše hotovo a PPC reklama je připravená ke spuštění na Facebooku? Nezapomeňte ještě zkontrolovat následující věci.
Správné publikum
Kampaň může být sebelepší, ale pokud není zacílená na to správné publikum, nebude úspěšná. Ujasněte si, koho a proč chcete oslovit a proč by měl zrovna na vaši reklamu kliknout. Jedná se jak o správnou věkovou kategorii, tak geografickou skupinu a lidi se správnými zájmy.
Pravidlo 20 %
Nezapomeňte na pravidlo 20 %. To říká, že pokud je v reklamě více než 20 % textu, bude zamítnutá. Je potřeba ji vyladit tak, aby toto pravidlo splňovala, ale zároveň zákazníkům sdělila všechno potřebné a zaujala je i vizuálně.
Reklama na každém kroku
Všeho moc škodí, a platí to samozřejmě i u PPC reklam. Pokud budou zákazníci neustále bombardováni stále tím samým druhem reklam, spíš je to od jakékoliv konverze odradí. Výjimkou je remarketingová kampaň, kdy oslovujeme uživatele, kteří se o produkt či službu už dříve zajímali.
Autorská slepota
Pokud vám reklamu zpracovává online marketing agentura, většina starostí vám odpadá. Pokud ji ale zpracováváte sami, nechte ji před spuštěním shlédnout někoho nezaujatého. Možná vám dá věcné připomínky nebo vás upozorní na mezery, které už sami nevnímáte.
Plnění cílů
Nejspíš jste si už na začátku při vytváření kampaně stanovili jasné, měřitelné a konkrétní cíle. Splňuje je reklama, kterou se právě chystáte spustit, nebo se od nich výrazně odchyluje? Je snadné nechat se při vytváření unést a rozptýlit.
Facebook je oblíbenou platformou pro PPC reklamní kampaně. Kromě toho, že je zde široký okruh uživatelů, může zaujmout po grafické stránce, dává zajímavé možnosti zacílení a zákazníky může přivádět na jak na váš web, tak na vaši facebookovou stránku.
Proč využít online marketingovou agenturu
Specializace: agentury se specializují na digitální marketing a mají vysokou úroveň odbornosti v oblasti PPC, SEO, sociálních médií a dalších digitálních kanálů. To znamená, že mohou pomoci firmám vytvořit efektivní strategie a kampaně, které vedou ke zlepšení výsledků a růstu podnikání.
Náklady: Mnoho firem si najímá interní týmy na digitální marketing, což může být nákladné. Využití online marketingové agentury může být výhodnější, protože firmy si nemusí platit stálé mzdy a benefity pro zaměstnance a mohou si najmout agenturu pouze na potřebný čas nebo projekt.
Nástroje a technologie: agentury mají přístup k nejnovějším nástrojům a technologiím pro digitální marketing, které mohou být pro firmy drahé nebo obtížné získat. Tyto nástroje a technologie mohou pomoci firmám vytvořit lepší strategie a kampaně.
Flexibilita: malé až rodinné agentury jsou obvykle velmi flexibilní a mohou se přizpůsobit potřebám a požadavkům svých klientů. To znamená, že mohou pomoci firmám s různými rozpočty, velikostmi a potřebami.
Měřitelnost: agentury jsou schopny měřit úspěšnost kampaní a poskytnout klientům podrobné analýzy a reporty o výsledcích. To umožňuje firmám sledovat úspěšnost svých kampaní v reálném čase a optimalizovat své strategie pro dosažení lepších výsledků. Například vše uvidíte v krásném Data studiu, který je dostupný přeš odkaz online kdykoliv budete chtít. Budete mít data na očích nejen na konci měsíce, ale i v jeho průběhu.
Zkušenosti a kreativita: Online marketingové agentury mají obvykle široké zkušenosti a kreativitu v oblasti digitálního marketingu. To umožňuje firmám využít nejnovější trendy a inovace v digitálním marketingu a přinést do svých kampaní nové a kreativní nápady nebo dle osobních zkušeností jednoduše ten správný typ reklamy a cílení, který mají vyzkoušený.