Home / Novinky / Výhody elektronické evidence docházky oproti papírové
Výhody elektronické evidence docházky oproti papírové

Výhody elektronické evidence docházky oproti papírové

Důležitost evidence docházky je jistě každému zaměstnavateli známá. Nejen, že mají tuzemské společnosti povinnost evidovat pracovní dobu svého zaměstnance a umožnit mu také náhled k těmto informacím, ale je také v zájmu každého zaměstnavatele evidovat odpracované hodiny a zároveň docházku.

Tyto dva pojmy v sobě mohou občas skýtat problém, v podobě rozdílu mezi dobou strávenou v práci a skutečně odpracovanými hodinami.

Je jasné, že v dnešní době digitalizace, se upouští od klasických píchaček a papírové evidence. Firmy ve většině případů preferují automatizované systémy, které docházku evidují, a díky kterým je možné předejít případným sporům z důvodu nesrovnalostí mezi docházkou a odpracovanými hodinami.

Z tohoto důvodu firmy hledají vhodného dodavatele, kterým jim dodá systém s komplexním řešením docházkového systému, aby předešli případným komplikacím a zároveň zefektivnili firemní procesy.

Jaké jsou hlavní výhody elektronické evidence docházky?

Šetří čas

Docházkový systém eviduje docházku za vás. Dokáže také automaticky vytvářet reporty, statistiky a tabulky, které vám pomohou zlepšit a zefektivnit vedení podniku. Systém lze také propojit na mzdové moduly.

Šetří peníze

Kvalitní a přesná evidence docházky umožňuje snížit mzdové náklady. V případě, že firma eviduje pouze docházku a nezohledňuje skutečně odpracovanou dobu, může nakonec zaplatit více než zaměstnanec skutečně odpracoval.

Je efektivní

Máte vždy k dispozici přesné údaje o docházce zaměstnanců, aniž byste museli vy nebo přímo zaměstnanci vytvářet ručně různé výkazy, které následně zpracovává personální nebo mzdové oddělení.

Kontrola v reálném čase

Docházkový systém vám dává možnost v reálném čase kontrolovat, kdo je na pracovišti. Sofistikované docházkové systémy s komplexním řešením je možné propojit také s přístupovými systémy a kontrolovat pohyb pracovníků po areálu nebo zabránit vstup nepovoleným osobám a zvýšit tak bezpečnost podniku.

Přehledné podklady pro mzdy

Elektronický docházkový systém lze také rovnou napojit na mzdový systém. Každý měsíc tak máte připraveny precizní podklady pro řešení výplat.

Ušetříte čas potřebný k ručnímu přepisování z papírových evidencí a zadávání dat do účetních systémů.

Snadno dostupná data

Díky cloudovému řešení je možné nahlížet do systému on-line. To ocení zejména zaměstnanci, kteří mají své personální informace kdykoliv k dispozici a mohou si jednoduše překontrolovat odpracované hodiny, přesčasy nebo dovolenou, aniž by se museli dotazovat vedoucího nebo na personálním oddělení.

Všechna tato fakta hovoří ve prospěch elektronických evidenčních systémů. Nyní je jen na vás vybrat správného dodavatele, který vám nabídne řešení na míru dle vašich potřeb.

Výhody elektronické evidence docházky oproti papírové


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

O admin

Pojištění pro firmy v pojistném programu na míru, nejen v oblastech majetkového a odpovědnostního pojištění.

SMS půjčku do 10 000 Kč máte na účtu do 30 minut.

Potřebujete půjčit peníze? Využijte expres rychlé půjčky.

Výhodné nebankovní půjčky bez ověřování příjmů ACEMA Credit, úrok od 6,4%

Zajímají vás aktuality z finančního trhu? Pak vám doporučujeme sledovat Ekonomikon.cz

půjčka pro začínající podnikatele bez rozdílu s vyplacením až 3 mil. Kč do 2 dnů. Nebankovní hotovostní půjčky na ruku k dispozici téměř ihned. Pro snadnou komunikaci se zákazníky a přehlednou správu zakázek doporučujeme CRM v Outlooku eWay-CRM.

Návod, jak si snadno udělat výpis exekuce k nalezení zde. On-line, bez registrace a okamžitě.

Nahoru